Social Icons

.

Σελίδες

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Δικαίωμα αγάπης ! ! !

Οι ώρες περνούν αμείλικτες...Δύο, τρεις, τέσσερις. Κοντεύει να χαράξει και εγώ ακόμα εδώ... Μόνος, εγκλωβισμένος, σε τέσσερις τοίχους, που μου φράζουν τους ορίζοντες... Αριστερά, δεξιά, μπρος, πίσω! Κρυφοκοίταξα τη Δύση μέσα από μία χαραμάδα! Και η Ανατολή; Τί γίνεται με την Ανατολή; Είναι και αυτό το ταβάνι... Σου σταματά το μυαλό.. Κοιτώντας το τις στιγμές που σκέφτεσαι, αλλάζει... Παίρνει διάφορες όψεις! Πιο συχνή από όλες είναι η δική σου!!! Σταματώ, εντυπωσιάζομαι, δακρύζω. Ένα ανοιγόκλειμα των βλεφάρων αρκεί για να χαθείς και τη θέση σου να πάρει, πάλι, το λευκό και κρύο σκηνικό! "Σοβαρά τα πράματα", συλλογίζομαι! Ωστόσο λύση δε βρίσκω!
Κάποτε ο Laurence J. Peter είχε πει: "Το πιο δύσκολο στη ζωή, είναι να μάθεις ποιες γέφυρες να περάσεις και ποιες να κάψεις!",κι είχε δίκιο, αλλά είναι εξίσου σημαντικό όταν κάψεις τις γέφυρες να μην μπεις στον πειρασμό να παίξεις με τις στάχτες! Γιατί υπάρχει ο κίνδυνος, κάτω από αυτή, τη γκρίζα σκόνη, που σηματοδοτεί το τέλος και, ίσως, και την αρχή,για κάτι καλύτερο, να παραμονεύει, ακόμα, πυρωμένο κάποιο κάρβουνο, που αν το αγγίξεις, θα σε κάψει, θα σου αφήσει σημάδι ανεξίτηλο, όσο μικρό και αν είναι. Και τότε ο πόνος θα το ίδιο δυνατός, όσο το πέρασμα του γεφυριού! Το ίδιο συμβαίνει και με σένα! Μόνο που εδώ έχεις και εσύ τη δυνατότητα της επιλογής!
Όσο κι αν το θέλω να σε λησμονήσω,σχεδόν πάντα, με συντροφεύεις, τόσο πεισματικά, τόσο ανυποχώρητα κάθε μου στιγμή. Κι όπου κι αν στραφώ, ότι και αν κάνω, πάντοτε μαζί σου θα ζητώ να μοιραστώ της ψυχής μου το "ξεροκόμματο"... Κι όσο η φυσική σου απουσία από τη ζωή μου απαιτεί τη σιωπή, τόσο εκκωφαντικά η μορφή σου, θα φλυαρεί αδιάκοπα στης καρδιάς μου το δώμα, το τόσο μικρό, το τόσο ταπεινό, που χωρά μόνο ελάχιστους, που χωρά τους "ακριβούς" μου. Έχεις εγκατασταθεί μόνιμα εκεί και ούτε τη δύναμη έχω, ούτε θέλω να σε απομακρύνω...
Το να μη με αγαπώ, το να με ανατρέπω, το να μη με αντέχω, το να με παρηγορώ, το να επιμένω να πιστεύω στα αδύνατα και να γουστάρω μια χίμαιρα διαρκώς να κυνηγώ, χωρίς να ενδιαφέρομαι για το τί κάνεις εσύ, αλλά μόνο για το αν είσαι καλά, είναι πολύ απλά....δικαίωμα μου...



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Για τον αναγνωστη . . .

Ποτέ μη λες ότι όλα πάνε λάθος...Ακόμα και ένα σταματημένο ρολόι, δείχνει τη σωστή ώρα δύο φορές την ημέρα! Αυτό το αφιερώνω σε όλους και σε όλες που έχουν απογοητευτεί και έχουν σκοπό να τα παρατήσουν... Κουράγιο, θέληση και πίστη χρειάζεται μόνο παιδιά! Και μη ξεχνάτε αυτό που είπε ένας μεγάλος δάσκαλος: "Όταν φτάσεις στο σημείο να θέλεις να τα παρατήσεις, τότε είναι που πρέπει να συνεχίσεις!!!" Γνωστός-Άγνωστος

για μενα . . .

"Ποιος στ' αλήθεια είμαι εγώ και πού πάω
με χίλιες δυο εικόνες στο μυαλό
προβολείς με στραβώνουν και πάω
και γονατίζω και το αίμα σου φιλώ..."

Γνωστός-Άγνωστος