Social Icons

.

Σελίδες

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Επιστολή σε αγαπημένο πρόσωπο...

  Είσαι ένα πρόσωπο που ξέρω χρόνια και έχουμε περάσει μαζί πολλά! Έχουμε φάει "ψωμί και αλάτι", που λέμε... Είσαι ένα πρόσωπο που αγαπώ και εμπιστεύομαι και χαίρομαι όταν είμαστε μαζί! Βέβαια, η σχέση μας πέρασε από χίλια μύρια κύματα... Τσακωμούς, παρεξηγήσεις και πολλές άλλες "ίντριγκες", που προξενούσαν καταστάσεις, που κάθε άλλο, παρά ήρεμες ήταν! Ωστόσο, ποτέ δεν κράτησα κακία και ποτέ δε σε κατέκρινα, αλλά αντίθετα σκέφτηκα τα δικά μου λάθη και σφάλματα που σε οδήγησαν σε άσχημη συμπεριφορά, μετανιώνοντας αληθινά για αυτά! Ποτέ δε σε ειρωνεύτηκα για να σε προσβάλλω, ποτέ δε σε αμφισβήτησα, ποτέ δεν αμφέβαλλα για σένα... Χαίρομαι με τις χαρές σου. Επικροτώ,ενθαρρύνω και σέβομαι τις επιλογές σου. Στενοχωριέμαι όταν λυπάσαι. Σκύβω πάνω από τα προβλήματά σου, προσπαθώντας να τα κάνω δικά μου και βρω τη λύση... Σου ζητώ συγγνώμη όταν σε θίγω, σε παραμελώ και θλίβω! 
  Εσύ όμως από την πλευρά σου; Χαίρεσαι πραγματικά όταν χαίρομαι; Σέβεσαι τις επιλογές μου, ή με κάνεις να αισθάνομαι άσχημα για αυτές; Όταν έχεις κάποιο πρόβλημα μαζί μου έρχεσαι να το συζητήσεις, ή απλώς αρκείσαι στα υπονοούμενα και στα κρυπτόλεξα; Με εμπιστεύεσαι; Με παραμελείς; Προσπαθείς να απαλύνεις τον πόνο μου, τη λύπη μου, την αποτυχία μου; Σκέφτομαι ώρες ώρες πως φταίω εγώ... Ίσως... 
  Παρόλα αυτά, όμως, συνεχίζω να σε εκτιμώ και να σε σέβομαι! Σου απλώνω το χέρι, όχι για να μου το απλώσεις και εσύ. Σε κοιτώ στα μάτια, όχι για να με κοιτάξεις και εσύ. Σ' αγαπώ, όχι γιατί μπορεί και εσύ να μ' αγαπάς.
Αλλά γιατί έτσι θέλω! Και δε νομίζω ποτέ να αλλάξει αυτό... Έχεις γίνει κομμάτι τις καρδιάς, της ψυχής και του μυαλού μου! Όταν μας πονάει ένα μάτι, το βγάζουμε ή προσπαθούμε να το φροντίσουμε;  
  Μπορεί να είμαστε μακρυά, ή να μένουμε στην ίδια πόλη και να μη βλεπόμαστε κάθε μέρα και να μη μιλάμε στο τηλέφωνο! Όμως να θυμάσαι, ότι οι φίλοι είναι σαν τα αστέρια. Μπορεί να μη φαίνονται πάντα, ξέρεις, όμως, ότι είναι εκεί. Ότι υπάρχουν!

                                                                                                           Φιλικά
                                                                                                  Γνωστός-Άγνωστος



Share

1 σχόλιο:

  1. υπέροχη την έγραψα για μια εργασία στο σχολείο και όλοι με χιροκροτούσαν είναι θαυμάσια εκθέσει και πολύ σιγγινιτική

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Για τον αναγνωστη . . .

Ποτέ μη λες ότι όλα πάνε λάθος...Ακόμα και ένα σταματημένο ρολόι, δείχνει τη σωστή ώρα δύο φορές την ημέρα! Αυτό το αφιερώνω σε όλους και σε όλες που έχουν απογοητευτεί και έχουν σκοπό να τα παρατήσουν... Κουράγιο, θέληση και πίστη χρειάζεται μόνο παιδιά! Και μη ξεχνάτε αυτό που είπε ένας μεγάλος δάσκαλος: "Όταν φτάσεις στο σημείο να θέλεις να τα παρατήσεις, τότε είναι που πρέπει να συνεχίσεις!!!" Γνωστός-Άγνωστος

για μενα . . .

"Ποιος στ' αλήθεια είμαι εγώ και πού πάω
με χίλιες δυο εικόνες στο μυαλό
προβολείς με στραβώνουν και πάω
και γονατίζω και το αίμα σου φιλώ..."

Γνωστός-Άγνωστος