Social Icons

.

Σελίδες

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Marketing - Καθοδήγηση του Νου μας!

  Πολλά υποσυνείδητα μηνύματα περνάνε με τραγούδια, έντυπα, κινηματογραφικές ταινίες και τηλεοπτικά σποτ. Τι αποσκοπεί άραγε αυτό; Μήπως είναι ένας τρόπος ελέγχου του Νου;
 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα υποσυνείδητου μηνύματος αποτελεί η διπλανή εικόνα... Είμαι βέβαιος, ότι το 99% των αναγνωστών θα τη θεωρήσει μια απλή φωτογραφία που δεν απεικονίζει τίποτα άλλο, εκτός από λουλουδάκια, μελισσούλες και πουλάκια! Είναι έτσι όμως; Δεν νομίζω... Αυτή η εικόνα κρύβει "μέσα της" ένα μήνυμα, το οποίο το είδες και το δέχτηκες άκριτα, διότι πέρασε κατευθείαν στο υποσυνείδητο, χωρίς να το επεξεργαστείς!!! 
  Αν προσέξεις, λοιπόν, καλύτερα θα δεις ότι τα "αθώα" λουλουδάκια, με τους βλαστούς τους, σχηματίζουν με κεφαλαία γράμματα τη λέξη SEX!!! Για δες πιο προσεκτικά... Έχω χρωματίσει τη λέξη!

Λοιπόν;;;;  Μήπως άλλαξες γνώμη για το πόσο αθώα είναι η εικόνα μας;;; 
  Είναι επιστημονικά επιβεβαιωμένο, ότι τα γρήγορα και "κρυμμένα" μηνύματα τα δεχόμαστε πιο εύκολα! Σε κινηματογράφους της Νέας Υόρκης λίγο πριν το διάλειμμα προβλήθηκε για 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου (1 δέκατο του δευτερολέπτου), δηλαδή πολύ λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο, ένα μήνυμα που προέτρεπε τους θεατές να καταναλώσουν περισσότερο Coca-Cola. Και έτσι και έγινε... Σε εκείνο το διάλειμμα οι πωλήσεις Coca-Cola αυξήθηκαν κατά 50%! Τυχαίο;;;; Δε νομίζω! Μπούρδες! Είπαν πολλοί... Ωστόσο μετά από μαζικές καταγγελίες ψυχολόγων απαγορεύτηκε με νόμους η προβολή μηνυμάτων που στόχο έχουν την υποταγή του υποσυνείδητου! Τέλος έχεις προσέξει ότι όλες οι διαφημίσεις στην τηλεόραση είναι σύντομες και χρησιμοποιούν σλόγκαν που σου μένουν... Τα συμπεράσματα δικά σου!
  Έχεις βέβαια κάθε δικαίωμα να θεωρήσεις όλα αυτά απλώς βλακείες ή,καλύτερα αυτό που πουλάει περισσότερο, θεωρίες συνωμοσίας... Προσωπικά θα σε συμβούλευα να πιστέψεις και να ψάξεις, και όχι να φοβηθείς και να σκύψεις το κεφάλι, αλλά να εξεγερθείς και να μη "μασάς" ότι σου προσφέρουν!
  Τέλος έχεις το δικαίωμα να με θεωρήσεις έναν συνωμοσιολόγο ή έναν τύπο που θέλει να προκαλέσει πανικό εξυπηρετώντας συμφέροντα... Όμως όπως και να με χαρακτηρίσεις έχω και εγώ το δικαίωμα να εκφράζομαι, και να λέω πράγματα που θα "ξυπνήσουν" τον κόσμο από τον ύπνο της άγνοιας και της πλάνης, στο βαθμό που μπορώ!


Από πάνω βλέπετε το σήμα της μπύρας Heineken και το υποσυνείδητο μήνυμα που "απλόχερα" μας περνά... Στην υγειά σας! (6 6 6 και σατανιστική πεντάλφα)
                                                    

                                                      ΕΜΑΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΖΩ



 Eμπρός λαοί ας ενωθούμε η νέα τάξη μας καλεί
να γίνουμε κονσέρβες στην ίδια μηχανή.
Θα τρώς, θα πίνεις και θα κοιμάσαι
θα σε ελέγχουν όπου πας,
θα ζεις για να δουλεύεις και να τους τα ακουμπάς.

Δεν θέλω μεγάλο αφεντικό γιατί έμαθα ελεύθερος να ζω
και στους δρόμους θα το πω.


Συνθήκες κάνει και συμφωνίες, ο άθεος πολιτισμός,
δεν είσαι πλέον πρόσωπο μονάχα αριθμός.
Hγέτες, Kροίσοι και Tραπεζίτες, ιδιοκτήτες καναλιών,
μαθαίνουν στα παιδιά μας το δρόμο το "σωστό"!

Δεν θέλω μεγάλο αφεντικό γιατί έμαθα ελεύθερος να ζω
και στους δρόμους θα το πω.


Μιλούν για ειρήνη και βομβαρδίζουν, μας ασφαλίζουν με απειλές
οι αστυνόμοι των λαών και οι "ανθρωπιστές".
Αγάπη, αλήθεια, δικαιοσύνη, τα τρώει ο εκσυγχρονισμός
κρατήσου αδελφέ μου, υπάρχει και Θεός.

Δεν θέλω μεγάλο αφεντικό γιατί έμαθα ελεύθερος να ζω
και στους δρόμους θα το πω.




Share

1 σχόλιο:

 

Για τον αναγνωστη . . .

Ποτέ μη λες ότι όλα πάνε λάθος...Ακόμα και ένα σταματημένο ρολόι, δείχνει τη σωστή ώρα δύο φορές την ημέρα! Αυτό το αφιερώνω σε όλους και σε όλες που έχουν απογοητευτεί και έχουν σκοπό να τα παρατήσουν... Κουράγιο, θέληση και πίστη χρειάζεται μόνο παιδιά! Και μη ξεχνάτε αυτό που είπε ένας μεγάλος δάσκαλος: "Όταν φτάσεις στο σημείο να θέλεις να τα παρατήσεις, τότε είναι που πρέπει να συνεχίσεις!!!" Γνωστός-Άγνωστος

για μενα . . .

"Ποιος στ' αλήθεια είμαι εγώ και πού πάω
με χίλιες δυο εικόνες στο μυαλό
προβολείς με στραβώνουν και πάω
και γονατίζω και το αίμα σου φιλώ..."

Γνωστός-Άγνωστος